Forex Trade Room Michael Storm Nekrolog


Tagarkiv: Forex trading room Trade on Track er stolt av å kunngjøre et partnerskap med Winners Edge Trading i å frigjøre deres nye premium-medlemskaps nettsted. Vinnere Edge Trading har vært en fantastisk kilde til gratis forex trening materiale og handel relatert informasjon for en god stund nå. Nettstedet har bygd en entusiastisk gruppe tilhengere som setter pris på ærlighet, kunnskap, erfaring og generøsitet som tilbys av Casey Stubbs og andre bidragsytere. Fortsatt med målet om å gi den beste verdien mulig for valutahandlere, har Winners Edge nå utgitt sitt premium medlemskaps nettsted som tilbyr et daglig handelskammer som drives daglig av pro-scalper: Michael Storm, premium kursmateriale, et Trade on Track-medlemskap pluss mye mer. Hvis you8217ve vært interessert i å prøve et 8216pro8217 Trade on Track-medlemskap, kan du gjøre det ved å bli med på Winners Edge Trading-siden, og du får enda flere funksjoner enn 8216pro8217-versjonen. For å se flere detaljer om Winners Edge-siden, inkludert deres 7-dagers prøveperiode og en konkurranse for å vinne et gratis medlemskap, kan du bare gå til følgende side: For å komme i gang med registreringen din med en gang, klikk på følgende lenke: Jeg kan ikke anbefale en bedre valuta for pengene i forex-verdenen enn denne, slik at du virkelig kommer frem i din handel, bli med i dag. Intervju med Michael Storm kjent som Robin Hood First, I8217d liker å si noe om Robin. Jeg har vært med ham mange ganger i handelsrommet. Han er skarp i det han gjør, og han er også søt med nybegynneren og avansert. Han jobber hardt for å utvikle sine handelsstrategier hver dag, og han leverer. Jeg er med ham hele veien. Så let8217s går til intervjuet. A: Fortell meg litt om deg, alder og navn. Siden du har vært handel, er jeg en kristen, ektemann og far. Heldigvis gift og en stor familie. 48 år gammel. Michael Storm. men også kjent i markedene som robinhood i 14 år nå. Jeg liker tegnet og ideen om å stjele fra de rike markeds beslutningstakere og gi til de fattige. Jeg elsker også min 8220band av glade menn8221 som er mine hjelpere i våre markedstyverier. Handel siden 2000 B: Fortell meg hvor mange år du har hatt handel med. og du jobber karriere hvis du kan. 14 år. Ran en bedrift før min karriere som handelsmann. C. Hva motiverer deg når du handler. Har du en mantra Hva motiverer meg er pengene. Jeg er rik. Jeg bryr meg ikke mer så mye om pengene. det gjør egentlig ikke noe om det er 1000 om dagen eller en dag som i dag hvor jeg baggte 9000 USD. Jeg vil bare ha pengene. Jeg er så vant til å gjøre dette hver eneste dag. Jeg kan bare ikke tenke på en annen ting å gjøre. Jeg vet ikke hvordan jeg skal stoppe, og jeg har egentlig ikke noe annet å gjøre i livet, så jeg antar jeg bare skal sitte her og stjele penger for resten av livet mitt til de gjør dette ulovlig. Ja, jeg har en mantra. Det er skrevet ut. Jeg pleide å si det mange ganger om dagen til jeg trodde det. Men nå tror jeg det er så sterkt. Jeg sier ikke lenger det. Jeg er langt forbi det nå. Men jeg tror nyere handelsfolk trenger den Mantra og burde gjøre det troverdig. D: Hvem var mentorene dine Hva er dine favorittbøker i trading MANY Mentors. Greg Carpra Oliver Velez, Paul Lange, Dann Gibby alt fra Pristine og deretter et dusin bøker og videoer og seminarer. Ta alltid kjøttet og kaste ut beinene. Favorittbøker er Market wizards-serien (alle dem) og Reminicsenses av en lageroperatør (Jessie Livermores historie.) Jeg elsket også handel i sonen av douglas. E. Hva er dine favorittindikatorer Og en strategier du kan lære å passere for en nybegynner Favorittindikatorer er enkle MA8217s 20, 40, 55, 100 og 200 de fungerer som gull. Stokastikk 8,3,3 Noen harmoniske og ingenting mer. Alvorlig fav. Indikator er PRISAKSJON. Strategier er litt for vanskelig å forklare her. Jeg tror at hvis en handelsmann plasserer 6 eller 8 skjermer og massevis av diagrammer og WATCHES og tenker på hva som skjer, dag etter dag, uke etter uke, vil de til slutt se 8220flow8221 av markedet og få øynene åpnet. F: Hva synes du er viktig i handel Hva er din trading forberedelse for dagen Viktig å RELAX. IKKE stress ut og handle liten som en liten liten babyhandler, så det er ingen frykt. Frykt er tankedreperen. Jeg prep for dagen ved dette: 1 Å få 8 timers søvn. 2 kaffe. og hjernen kosttilskudd. 3 EN SOLIDTID på å se på hvert diagram der ute og tenke på hva som skjedde og hvorfor i de 8 timene jeg sov. Dette er verdt sin vekt i GOLD hvis en handelsmann vil studere ALLE diagrammer først. G: Hva gjør du for å slappe av mellom handler Gjør du handel i hvor mange timer igjen8230 Jeg trenger ikke å slappe av mellom handler. Jeg lever for handel, det er mitt liv. Jeg er alltid avslappet selv i veldig slag i kamp hvis ting går galt jeg er avslappet og aldri panikk H: Fortell meg om din bedrift litt. Når du grunnla og hva gjør du again8230 forextraderoom ble grunnlagt for 3 år siden, og vi lærer handelsmenn å handle og så tar vi dem for hånden og ringer ut og faktisk plasserer handelen hele dagen, lever hver dag rett før folks øyne. og på slutten av dagen ser vi på hva som gikk riktig eller galt og hvor mye ble gjort eller tapt. Jeg: I ditt liv betyr handel for deg again8230 Trading betyr for meg: Finansiell frihet og frihet fra den daglige grinden til å måtte selge eller jobbe eller hva som helst. Jeg kommer til å bli hjemme og se familien min og virkelig gjøre noe jeg vil gjøre. Og jeg gjør det. Det er det største livet noensinne. Jeg vil handle til jeg er 90 og død. J: Aviser du leser og magasiner som er fra finans, ingen aviser i det hele tatt, ingen magasiner. Ingen tv i det hele tatt. Ingenting. Bare fred. Klarhet. Letthet. L: Hva er for deg overtrading Hva er for en god handelsplan Jeg er ganske langt utover en handelsplan. Jeg innlemmer så mange stiler av trading8230 det er en artikkel på vår nettside under ting vi liker og deretter artikler 8230. om de 6 typer handel. Jeg gjør alt. Jeg handler bare og det er veldig vanskelig for meg å over handel. Jeg kan plassere 100 handler på en dag lett. Jeg føler aldri at jeg er overtrading. M: Er du teknisk analytiker eller fundamentalistisk 70 Teknisk og 30 prosent grunnleggende. O: Har du meglere til å indikere til en nybegynner Ingen avtaler med meglere, men jeg kan anbefale at folk går med en god en. Som pepperstone eller IC markeder eller Finfx eller FXCM i Storbritannia. vi vil ha utenlandske meglere. IKKE USA i det hele tatt. P: Hvis du skal oppsummere handel, hva har du å si? For en sommerfull av hva som handles, se min artikkel på nettstedet vårt: 8220 er du virkelig en trader8221 som summerer meg veldig bra. En handelsmann er en opportunist som utnytter prisene ved å ha hjernen til å forstå hva som er over kjøpt eller oversold på et gitt tidspunkt. A 8220handler8221 av lager. Spørsmål: For deg hva er fordelene med proprietær handel Fordeler er å leve livet jeg vil ha. Ingenting holdes tilbake. Post navigasjonAnthony Irwin i Forex Trading. Ting jeg liker 9 februar 2014 Forex Trade Room Review HANDELOMRÅDE INGEN LENGER TILGJENGELIG: Forex-handelsrommet er ikke lenger tilgjengelig. Folk har spurt meg om jeg vet hva som skjedde eller hvordan man kontakter moderatene i forex-handelskammeret. Det korte svaret er jeg ikke vet, men før jeg dro, vet jeg at Michael Storm snakket om å forlate USA og trekke seg tilbake i Belize, så kanskje det er det han gjorde, vet jeg ikke. Hvis du ønsker å kontakte ham, så søk på internett for Michael Storm Forex eller noe lignende, og du kan se flere sosiale medier lenker og kanskje kunne kontakte ham. Den andre moderatoren var Christopher Head, og han var fra Storbritannia, men han ser ikke ut som aktiv online under hans navn. Denne artikkelen er igjen her for historiske formål. OPPDATERT INFORMASJON: Mens jeg fortsatt tror at Forex Trade Room er verdt å se på, er jeg for tiden ikke lenger medlem. Jeg var med dem i 2 år og dro hovedsakelig da jeg ble opptatt med andre ting og var ikke lenger jevnlig å bruke sin tjeneste. Jeg antar å handle til kl. 2 eller 3 om morgenen hver dag brente meg ut. Jeg handler fortsatt forex, men ikke dagshandelen inn og ut, og i øyeblikket gjør jeg trend etterfulgt av og også handel med stearinlys reverseringsmønstre og viktige områder av støtte og motstand. GENERELL ADVARSEL: Mange synes å klage hvis de mister penger med et handelsrom. Ingen har rett hele tiden, og virkelig forex-handelskammeret har en ganske god track record. De fleste synes å blåse sine kontoer på en eller to dårlige handler som de lar seg komme ut av hånden og mot dem. De handler også sannsynligvis alt for stor for kontoen deres og handelsstilen som brukes av rommet. (De handler i babyskiver og er villige til å la handler gå imot dem og til og med legge til å miste handler. De vasker og sikrer for å jobbe seg ut av dårlige handler, og det krever arbeid og mye tid foran skjermen) MERK: Deres Trading-stil er farlig dersom den ikke klarer seg godt, siden de ikke bruker stopptap og bruker vask og sikring for å jobbe seg ut av handelen. Hvis du handler dem demo handel for en stund, og når du bruker ekte penger handel veldig små baby skiver. ORIGINAL ARTIKKEL UNDER: Jeg mottok en epost som ber meg om Forex Trade Room som jeg anbefalte på et annet innlegg på min hjemmeside. Det var litt uventet da jeg nylig sendte inn videoen for å hjelpe nye medlemmer av handelskammeret og didn8217t forvente generell webtrafikk. Uansett spurte de meg om min handelsopplevelse og også om kvaliteten på treningsvideoene fra Forex Trade Room. De spurte også hvor grundig videoene var, og hvis de gir en god jording i handel og handelsmetoden som brukes i handelsrommet. Jeg skjønte at dette ville gjøre et godt innlegg for nettstedet mitt, og det ville være nyttig for andre interessert i Forex Trade Room, så her er min personlige erfaring med handelskammeret og en omfattende gjennomgang. Hvor I8217m for tiden er hos en handelsmann Før jeg kom til Forex Trade Room, var jeg interessert i handel og var mer eller mindre en dabbler trading av og på, men ikke helt overbevist om at handel kunne være en levedyktig inntektskilde for meg. Jeg åpnet min første trading konto i 2008 og handlet til og fra sporadisk til jeg endelig fant Forex Trade Room i januar 2013 og siden da har vært trading seriøst hver uke med unntak av en pause mot slutten av 2013 på omtrent tre måneder etter Jeg tok et rimelig stort tap på kontoen min (det var på grunn av meg ikke handel rommet). På tidspunktet for dette innlegget er I8217m en seriøs deltidshandler som ofte handler nær full tid på toppen av min nåværende jobb. I8217m jobber i en bransje som gjør 12 timers skift med 4 skift på og 4 skifter av, så når jeg ikke er på jobb, har I8217m mer eller mindre handel full tid. Min Forex Trading Setup Akkurat nå kan jeg ærlig si at Forex Trade Room har lært meg hvordan å handle. Jeg kan sitte ned foran datamaskinen min og vite hva I8217m leter etter og kan plukke ut vellykkede handler. I8217m handler primært som en kort sikt trader i markedet, med interesse for å bli mer tålmodig, så jeg kan sette på noen mellomlang sikthandel (handler igjen i flere dager, en uke eller to maks). For øyeblikket føler jeg det siste stykket av puslespillet jeg trenger å mestre før jeg kan gjøre handel full tid min primære kilde til inntekt er moneyrisk ledelse. Akkurat nå er jeg konsekvent tjene penger med min handel ved å både ta handler anbefalt i handelsrommet og ved å ta min egen handler også. Det eneste problemet jeg har for øyeblikket er at jeg noen ganger har miste handler som er større enn jeg burde tillate, og det spiser i min handelsoverskudd og at jeg jobber for tiden med å løse og håper å ha løst dette året. Hva du får som et Forex Trade Room-medlem Du blir medlem av et fellesskap av profesjonelle daghandlere som lager penger til en levende og håper handelsmenn som er seriøse om å lære å handle med målet om å bli fulltidshandlere selv . Du ser diagrammene til en av to handelsveiledere. Little John starter dagen før London-sesongen, og Robin Hood kommer inn kl 07.00 New York-tid med en topp ned markedsanalyse som gir deg en solid forståelse av hva markedet gjør og hva som kan skje basert på diagrammer på den tiden. Mens jeg bor i Australia, begynner I8217m å starte handelsdagen i London-sesongen, og har generelt stengt en rekke lønnsomme bransjer før Robin Hood våkner. Som et resultat er det noen ganger lett å sone ute, noe som er en stor feil. Den øverste nedeanalysen er et av de beste treningsverktøyene du kan få når du får se hvordan en profesjonell handelsmann som lager penger, ser på markedet. Jeg har blitt vant til å rewatching den innspillte toppanalysen neste dag. Jeg gjør dette av to grunner. En av tiden begynner Robin Hood øverst ned i8217 å bli ganske sent på kvelden i min tidssone, så konsentrasjonen min for å lære nye ting er ikke alltid den beste og To ved å rewatching den i løpet av dagen min tid det hjelper meg med å hente ting jeg kanskje har savnet som vil hjelpe meg med min egen tekniske analyse. Du bør prøve å lage din egen topp ned analyse før Robin Hood gjør hans og se hvordan du sammenligner med det han sier. Ofte ved å gjøre dette kan du lære å analysere markedet bedre ved å plukke opp ting han gjør og sier når han ser på diagrammer. Den andre åpenbare fordelen med å se hans topp nedanalyse er at du generelt vil få en slags spillplan for handel den dagen. For eksempel hvis han er bullish på noe, kan han si å kjøpe dips på det paret, og så vet du hva du skal se etter, selv om du ikke kan gjøre din egen markedsanalyse. Little John gjør også en topp ned analyse ved London-økten, men bruker ikke stemme. Det er skrevet i chat-vinduet og er ikke innspilt, slik at du må være der for å følge med, og it8217s av verdi til London sessionshandlere av de samme årsaker som er nevnt ovenfor. Før du kan få mest mulig ut av Forex Trade Room, må du se treningsvideoene på deres hjemmeside. Å gjøre dette ville lett ta hele helgen, og det er mer informasjon enn det man realistisk kan lære i en maratonhelg med videoopptak. Du må gå over videoene mange ganger, og du vil finne at bestemte videoer appellerer til deg mer og vil se dem mange ganger over. Det er en liten ulempe for disse videoene, og at de ble registrert da Robin Hood var hovedhandler på et annet handelsrom, og da han overførte videoene til nettstedet hans, mistet musemarkøren i prosessen. Dette stopper ikke deg å lære fra videoene. Det betyr bare at du trenger å betale litt ekstra oppmerksomhet til videoene som ikke er en dårlig ting når du lærer et nytt ferdighetssett. Videoopplæringen er omfattende som vist på skjermbildet nedenfor. Forex Trade Room Training Videos I tillegg til treningsvideoene på nettstedet har du tilgang til den registrerte Top Down Analysis hver dag og hvilken trening som er gjort på grunn av at medlemmer ønsker å gå over bestemte ting. Jeg har med to skjermbilder nedenfor som viser dette. Forex Trade Room Registrert Top Down Analyse og Treningsøkter De innspilte sesjonene nedenfor viser tidligere live trening som ble gjort og er igjen i opptaksarkivet til fordel for alle medlemmer. Forex Trade Room Registrert Treningsøkter Etter å ha lest denne anmeldelsen håper jeg at du kan se verdien i å være medlem av Forex Trade Room for den månedlige avgiften de lader it8217s vel verdt investeringen og flere år verdt å abonnere er mye billigere enn andre trening kurs på internett som har mindre verdi enn hva du får fra Forex Trade Room. Jeg vil anbefale Forex Trade Room til alle som er seriøse om å lære å handle og tro at alle som er seriøse om handel, vil bli forelsket i tjenesten. Jeg tror ikke at de nevner det på deres nettside, men i det usannsynlige tilfelle du ikke liker handelskammeret, av en eller annen grunn, vil de gi deg en komplett problemfri tilbakebetaling. Jeg vil si at du ikke har noe å tape, og alt for å få det, hvis du er lidenskapelig om handel, så gi dem en prøve, det kan bare være tippepunktet som gjør at du handler du drømmer om å bli. PS! En annen stor fordel med Forex Trade Room Jeg glemte å nevne at du kan trekke opp diagrammerne din når folk gjør samtaler og spør deg selv hvorfor de gjør handelen. Gjør dette nok ganger og til slutt vil du få den pæreenheten til å slå på erfaring og fra det tidspunktet vil du se handelsoppsett over hele stedet. PPS Når du begynner å se potensielle handler, kan du legge det til handelskammeret og spørre mer erfarne forhandlere hva de synes. Noen ganger vil de si ikke å ta handelen og fortelle deg hvorfor som hjelper deg med å lære raskere, andre ganger kan de være enige med deg og ta handelen selv, og det er en fantastisk følelse og veldig tilfredsstillende å se hardt arbeid å lære å handle av.

Comments